Telefonsupport: 0771-23 24 40

Service och uppdatering
För serviceärenden, årlig service samt uppdatering/genomgång av utrustning fyll i en serviceanmälan.

Viktigt vid inskick av utrustning
Skicka alltid utrustningen väl förpackad.
• Vid inskick av totalstationer skall dessa alltid skickas i den hårda originalväskan som utrustningen levererades med vid nyleverans.
• Vid tidsbokning av årlig service skicka in utrustningen i god tid så att den finns på plats hos oss senast en dag före bokat datum.

Fraktsätt
• Om ni skickar med Postnord så använd deras tjänst Företagspaket. (OBS! Skicka ej som Postpaket).
• Om ni skickar med bussgods så måste “utkörning” kryssas i vid beställning då vi inte har möjlighet att hämta paket.
• Övriga transportbolag går bra att använda så länge utkörning till mottagaren är bokad. T.ex. Schenker, DHL, UPS m.fl.

Returer
Kontakta alltid oss innan Ni returnerar något.

Reklamationer
Kontakta alltid oss innan ni returnerar något. Detta gäller även vid felleverans av oss eller felbeställt av dig som kund.